Aktuellt om regional utveckling

Ställ ut tillsammans med Business Blekinge på Elmia subcontractor 15-17 november

Business Blekingemontern är tillbaka på norra Europas ledande underleverantörsmässa för tillverkningsindustrin.

Nytt för i år är att hall C återigen öppnar upp och besökarna hittar montern direkt innanför entrén från lobby syd. I anslutning till montern ligger Elmia Subcontractors stora scen, därifrån hålls mässans panelsamtal, intervjuer och föredrag – detta gör att Business Blekingemontern får ett kontinuerligt flöde av besökare vilket gör monterns placering till en av mässans mest attraktiva.

Vi har även i år möjlighet att erbjuda små- och medelstora företag i Blekinge en subventionerad mässplats i vår samlingsmonter till en kostnad av 5 000kr. Mässan äger rum 15-17 november 2022.

Säkra din plats genom att anmäla ditt intresse via länken nedan, begränsat antal platser.

Business Blekingemontern arrangeras av Business Blekinge, Region Blekinge och Almi Företagspartner Blekinge i samarbete med Techtank Advanced Engineering Alliance.

Deltagandet på mässan är en aktivitet i projektet Southern Sweden International som är finansierat av EU:s Regionala Utvecklingsfond, Region Blekinge, Almi Företagspartner Blekinge, Region Skåne och Invest in Skåne.

Anmäl ditt intresse här: Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.