Aktuellt om regional utveckling

Made in Blekinge montern på Formex mässan

Blekingeföretag på Formex

Den 23-26 augusti är flera kreatörer och entreprenörer från Blekinge på plats på nordens största mötesplats för inredningsdesign.

På Formex samlas nationella och internationella inköpare, agenter, grossister, importörer, formgivare, producenter och media från hela inrednings- och presentbranschen.

Montern Made in Blekinge arrangeras av Region Blekinge tillsammans med Almi inom ramen för Business Blekinge. Deltagandet på mässan är en aktivitet i projektet Southern Sweden International som är finansierat av EU:s Regionala Utvecklingsfond, Region Blekinge, Almi Företagspartner Blekinge AB, Region Skåne och Invest in Skåne.

Företag som ställer ut i samlingsmontern made in Blekinge är:

Bondeform Länk till annan webbplats.

Ronneby Bruk Länk till annan webbplats.

Sculptur Länk till annan webbplats.

Ett rum och kök Länk till annan webbplats.

Roomington Länk till annan webbplats.

KlaryBarry Länk till annan webbplats.

World of Fajers Länk till annan webbplats.

Weikel Art Länk till annan webbplats. och Klockjävel of Sweden Länk till annan webbplats.