Region Blekinges logotyp med bild på en bokskog

Nominera till Region Blekinges pris för hållbar utveckling 2021

Nu kan du nominera till Region Blekinges pris för hållbar utveckling. Priset delas ut till den eller de personer, organisationer, myndigheter eller företag som under 2021 gjort betydande insatser för en hållbar utveckling i syfte att uppnå ett långsiktigt hållbart samhälle med friska invånare i en sund miljö.

Den eller de som tilldelas priset ska antingen bo i länet, jobba här eller på annat sätt arbeta för Blekinge.

Priset, som är en hedersutmärkelse och ekonomisk uppmuntran för fortsatt arbete, delas ut av regionfullmäktige under våren 2022. Den årliga prissumman bestäms av regionstyrelsen.

Sista dag för nominering till Region Blekinges pris för hållbar utveckling är den 20 februari 2022. Läs mer om priset och gör din nominering på regionblekinge.se

Välkommen med din nominering!